Jesteśmy grupą programistów, która próbując odnaleźć się w szerzącej się epidemii chce wspomóc możliwość zakupów on-line w małych sklepach spożywczych, gospodarstwach rolnych, itd. Jesteśmy przekonani że takie podejście przyczyni się do zminimalizowania kontaktu między nami na czas epidemii koronawirusa.

                 Wraz z fundacją Profeto uruchomiliśmy tę platformę wspierającą zamawianie zakupów zupełnie za darmo w zaledwie 5 dni!

                 Dlatego jeżeli już korzystacie lub chcecie skorzystać z tej platformy? Oczekujecie dodania nowych funkcji? Możecie pisać na adres kontakt@zakupyuswoich.pl.



Jak to działa?


Masz sklep, lub gospodarstwo rolne?

  • Wprowadzasz dane adresowe sklepu.
  • Wprowadzasz podstawowy asortyment.
    • Uwaga! Twoi stali klienci z reguły wiedzą co w Twoim sklepie mogą kupić. Mogą dodawać takie artykuły do listy zakupów, mimo że Ty jeszcze ich nie uzupełniłeś. Jeżeli je posiadasz, przy przyjęciu zamówienia możesz bardzo łatwo dodać je na stan Twojego sklepu.
  • Dodajesz godziny odbioru zakupów w sklepie. Masz też możliwość ustalenia warunków dostawy do klienta.
  • Ustalasz formy płatności
  • Po założeniu konta twój sklep otrzyma unikalny adres www. np. https://sklepnarogu.zakupyuswoich.pl. Możesz ten adres zawiesić w widocznym miejscu, oraz udostępniać w mediach społecznościowych.
  • Po złożeniu zamówienia w Twoim sklepie zostaniesz poinformowany o tym przez e-mail i sms.
  • Po skompletowaniu zamówienia przez Ciebie, klient dostanie również e-mail i sms o zamówieniu przygotowanym do odbioru.

Chcesz zrobić zakupy?

  • Na stronie głównej wprowadź nazwę miejscowości lub dzielnicę.
  • Wybierz sklep z listy
  • Dodawaj artykuły do koszyka.
    • Uwaga! Obsługa sklepu mogła jeszcze nie uzupełnić pełnego asortymentu. Możesz dopisać artykuł na liście zakupów nawet jeżeli go nie ma. Zostaniesz poinformowany przy przyjęciu zamówienia o jego dostępności. Jeżeli wybrałeś mały sklep osiedlowy, który znasz to zapewne wiesz co możesz w nim kupić. Brak artykuły nie oznacza jeszcze , że sklep nie ma go na stanie.
  • Wybierz sposób płatności oraz dostawy: odbiór w sklepie lub dostawa do domu.
  • Wpisz swoje dane do kontaktu. Zostawiając nr telefonu, bardzo ułatwisz obsłudze sklepu wyjaśnienie wszelkich wątpliwości jeżeli takie się pojawią.
  • O realizacji zamówienia będziesz informowany przez e-mail i sms.





Skontaktuj się z nami:

mail: kontakt@zakupyuswoich.pl,

facebook: https://www.facebook.com/zakupyuswoich